sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Happy:)

Mun jalka on oli to-la ihan käsittömättömön kipeä! Eli toisin sanoen mun polvi/polvitaive on jotenkin viallinen! Perjantaina jo väänsin melkein itkua töissä kun viimeinen tunti oli aivan tuskaa. Lepoa, treenauskieltoa (meinaan hajota) ja lääkitystä, pitäisi alkaa tepsimään. Ja ihan oikeesti tänään oli aamulla jo paljon parempi! Nyt illan tullen taas kipeytynyt, mutta aamu antoi jo hyviä merkkejä parantumisesta. Maanantai aamuna katsotaan tilannetta ja tarvittaessa soitellaan lääkärille, mutta katsellaan mikä tilanne sitten aamulla.Harmillisesti jää treenit väliin ja en edes pääse juoksemaan:( Juuri kun kadut olisi mainiossa kunnossa ja ilma olisi mitä loistavin juoksemiseen, niin mä joudun ottamaan lepoa kotona. Murisen mun vammoille! Toivon suurella sydämellä, että viikon päästä pääsisi jo vähän treenailemaan. Kuolen tähän olemiseen. Vaikka olen mä remontoinut, siivonnut kotona ja laittanut pihaa kuntoon, että en mä aivan täysin ole laiskotellut;) Eli nyt ollaan ainakin kolme viikkoa oltu treenaamatta ja se tuntuu ikuisuudelta mulle! Kunto on varmaan laskenut täysin nollaan:( Ja sit kun heti ei voi aloittaa täysillä niin harmittaa ihan hurjasti:(
Mutta nyt peukut pystyyn, että päästään mahdollisimman pian nurmelle ja radalle:):) Nappikset, piikkarit, lenkkarit ja rullaluistimet odottakaas vaan, kohta tullaan:):)
Nyt mä jatkan hetken siivoilua, että voi sen jälkeen rentoutua saunassa ja painua pehkuihin. Josko loman kunniaksi heräisi huomenna kukonlaulun aikaan:):)

Vapputerkuin

Vappumaalaus:) Kiitos Petu:)

Tanja

Ei kommentteja: