tiistai 10. toukokuuta 2011

Lauantai kemut part 1!

Lauantain sain kivasti kruunattua koko kiireisen loman. Aamulla lähdin jo ajelemaan Porvooseen juhlimaan synttäreitä. Ihana auringonpaiste ja kuivat tiet. Mikä ihastuttava ajelu ilma. Juhlapaikalla sankari jo odottelikin meitä Kotkalaisia:) Pihalla oli lämmin ja sapuskat oli nami hyviä :) Family<3

 Nipsu 3v:)

 Väistäkääs lapset kun tätsy näyttää miten tässä hypitään!
T, A & N :)

 Hei, mä melkein lennän!

 Ja tähän se sitten päättyi:D

 Ihan siskon talon vieressä on rantsu! Tuon tien päähän mä vielä joskus muutan;)

Siskon mielestä nämä lasit oli ihan kauheet, siksi olen päättänyt
pitää niitä joka kerta kun näen siskon.;D Terkkui!

Elikkäs ensimmäiset lauantai juhlat. Siskon poika täytti 3vuotta (vastahan se syntyi)! Itsehän en ole vanhentunut yhtään, mutta tuntuu, että nuo siskojen lapset kasvaa hurjaa vauhtia. Tämän selkeästi täytyy olla tälläinen Kauniit ja rohkeat efekti! Moi, mä olen Brooke Logan enkä vanhene koskaan! Mulla oli mielettömän kiva aamupäivä ja päivä! Ei haittaisi yhtään vaikka tällaisia olisi enemmänkin:)

Keskiviikkona alkaa hillitön opiskelu viimeistä näyttöä varten. Kohta mä valmistun ja sitten en ehkä opiskele enää koskaan. Ja näin kun sanon, niin varmaan heti syksyllä keksin taas jonkun uuden koulun. Jos totta puhutaan niin oonkin pohtinut jo kahta eri vaihtoehtoa;D Opinkohan mä koskaan nauttimaan vapaa-ajasta? 

Ps. Tänään oli ruokana perunaa, lihaa, hedelmää ja salaattia. Mitä on tapahtumassa?        

Ihania kesäisiä päiviä!

Tanja

Ei kommentteja: