maanantai 2. toukokuuta 2011

Omaa kivaa.

Ajattelin eilen, että tänään mä herään samaan aikaan kun tuo toinen asukki lähtee Helsinkiin. No se hetki meni kääntäen kylkeä. Onneksi laitoin eilen kellon soittamaan kello yhdeksän, ihan varmuuden vuoksi jos en seiskalta jaksa nousta. Noh, sekin hetki meni sitten pyörähdellessä. Nousinkin mulle normaaliin aikaan eli 11.30. tunti meni kahvi keitellessä, kun en tajunnut heti laittaa piuhaa seinään. Kahvia juodessa menikin sitten toinen tunti. Päivällä yritin tehdä vaikka mitä, mutta en jaksanut keskittyä mihinkään yhteen asiaan. Eli en sitten saanut mitään tehtyä! Paitsi tietysti leikittyä kameralla ja testailtua vähän mun uutta huulikiiltoa:) Huomenna sentään pääsee kouluun, niin ei tarvi miettiä mitä tekisi:):)

 Tässä on huulikiilto testailuja. Ja päivän lämmittäjä huppari. Hyr, täällä on kylmä!

Mitkä on noi palloposket? Ja miten ihmees oon ollut tänään ilman tuota hupparia?

Nyt mä jännitän että miksi Suomi ei ole vielä tehnyt yhtään maalia vaikka peliä on pelattu jo 10minuuttia! Maalihanat auki! Sen verran on kyllä tohelo olo, että taidan ensimmäisellä erätauolla käydä pesemässä palmun. Jos mietit että mitä, niin katsele sunnuntaina tai maanantaina täältä mistä on kyse:) Jollet ole jo aikaisemmin osallistumassa palmujuttuihin;DJes maali! HYVÄ SUOMI!
Huomenna sitten vähän fiksumpaa juttua, oletan. Kohta se palmu kainaloon ja menoks.
Kauniita unia!

Tanja

Ei kommentteja: