perjantai 20. toukokuuta 2011

Mikä shoppailutauko?

On niin kivan kesäistä ja aurinkoista, että mä en malttanut olla selailematta Nellyn sivuja. Ja laitoin nyt sitten ekaa kertaa tilauksen tulemaan. Mä myönnän olen hillitön mekkohullu! En kestä jos mulla ei ole vähintään yksi käyttämätön mekko kaapissa hätätilanteita varten. Siitä korkkaamattomasta laittanen kuvia vielä tänään myöhemmin:) Mutta nyt mun tilaus.

 Mulla ei ole mitään tämmöistä kukkaista joten ajattelin kokeilla miten mulla toimisi tällainen:)

Yksi valkoinen mekko pitäisi kaikilla naisilla olla!

Malli ja väri! Mun perfekt kesä!

Ihanan rentouttavaa ja aurinkoista päivää! Mä nautin nyt auringosta ja ensi viikosta lähtien alotan duunin puskemisen ihan satanolla!! Ja kämppä ja mahdollisesti piha tulee ensi viikon jäljiltä olemaan jo melkoisen erilainen!

Nyt makaroonilaatikkoa ja aurinkoa<3

Tanja

Ei kommentteja: