maanantai 9. toukokuuta 2011

new clothes!

Mä olen yrittänyt kovasti kehittää minun olematonta tyyliäni. Mä olen yrittänyt miettiä minkälainen tyyli olisi mulle hyvä. Nyt mä olen pikkuhiljaa löytänyt sellaisia vaatekappaleita, joita on helppo yhdistellä ja jotka tuntuu päällä minulta. Ja juuri tähän vuoden aikaan onkin ihana vähän uudistaa vaatekaappia ja tuhlata oikein urakalla!:D Harvemmin tulee työpäivinä pukeuduttua mitenkään erityisesti, ihan vaan siitä syystä, että meillä on töissä työvaatteet joita me käytetään. Vapaa päivinä jaksaakin sitten panostaa hiukkasen enemmän. Nämä asukuvat ovat viime lauantailta. Kuvat edelleen huonoja, mutta en taas kerran jaksanut väännellä nappuloita:D Ehkä vielä ennen joulua opettelen tuon kameran käytön;) Tässä muutama kuvanen vaatetuksista.

 Työhuone kerrankin semisiisti:)

Näistä vaatteista mä tykkäsin:)

Viime viikolla olin lomalla, joten siitä syystä olen ehtinyt vähän shoppailemaan ja pukeutumaan paremmin. Tänään palattiin arkeen ja täytyy sanoa, että onneksi! Mulla oli niin kiireinen ja touhukas lomaviikko ettei pidempään olisi jaksanut tuollaista lomaa. Seuraavia lomia odotellessa. :) Loppuviikosta mun jalka alkoi olla ihan ok kunnossa, mutta nyt taas tänään se on alkanut vihoittelemaan. En enää jaksa tämmöstä! Haluisin jo kovasti treenailemaan, mutta eipä kai auta muu kuin tilailla jälleen lääkäriä jos tämä vielä pahenee. Tällä viikolla olis alkanut pelitkin enkä pääse:( Mutta nyt mä alan valmistautuu voguen maailmaan ja toivottavasti nään kivoja unia sen jälkeen. 

Unia,
Tanja

Ei kommentteja: