keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Paikasta a paikkaan b!

En enää tänään jaksanut hengailla kotona. Alkoi tulemaan jo mökkihöperö olo! Joten vaihdoin omalta sohvalta porukoitten sohvalle. Matkan tietenkin kuljin autolla ettei vaan tulisi liikuttua yhtään liikaa! Olin siellä ehkä kolme tuntia enkä kirjaimellisesti tehnyt yhtään mitään! Surffasin netissä ja söin vauvan ruokaa. Tuo ruokavalinta johtui ihan puhtaasti siitä, että porukoitten kaapeista ei yleensä muuta löydy. Kiitos siskojen pienten:):)

Mun päiväruoka! Oli hyvää:)

Löysin tämmöisen pallon ja heti tuli mieleen kenen se saattaisi olla:) 

Some art!

Tämä on mörkö! Kaikki lapsoset pelkää sitä pienenä:) Minusta se on ihana!

Löysin kivan äitienpäiväkortin! Toiset osaa:)

Kuin söpö tämä on!

Zero pelasti mun päivän tänään:)

Saparo look! Eikä edes näy saparoita:)
 
Ja vähän uutta hiusta. Leikattu ja värjätty.
Tänks Sippura!

Ehkä jostain sadasta minusta otetusta kuvasta mulla on ns. normaali-ilme ehkää yhdessä. Useimmiten ne on näitä ilme, ilme, ilme -kuvia. Välillä sitä yrittää olla niin normaali kuin mahdollista, mutta juuri ennen kuin se kuva yleensä otetaan mä väännän naamani jollain tavalla rullalle. Ja kaikki ketkä mun ja kameran kanssa vähänkään viettää aikaa tietää mun ilmeet. Ja varsinkin mun erittäin epäonnistuneet ilmeet. Jos yhtään niistä kauheimmista kehtaisin julkaista muutaman kuvan niin ihan varmasti tänne laittaisin, mutta eiköhän pidetä ne julkaisukelvottomat kuvat ihan visusti piilossa ja annetaan vaan perheen ja ystävien naureskella niille:)

Nyt mä jatkan pakkolepoa! Adios ja kuullaan!

Tanja

1 kommentti:

Sirppis kirjoitti...

Ollos hyvä! ;)