tiistai 17. toukokuuta 2011

Pakkolepo!

Ainakin 2 viikkoa menee, että mä pääsen treenaamaan. Se on se minimi. Jos mun jalka ei ole terve silloin niin sitten alkaakin "vähän" isommat tutkimukset! :( Nyt on täyslepo ja kunnon lääkitykset, niin luulisi kivun katoavan. Ainakin pidetään peukkuja että näin tapahtuisi. Nyt kun mun täytyy olla kotona tekemättä mitään, niin kävin hakemassa kaupasta vähän viihdykettä. Joistain pienistä vinkeistä saattaa jo havaita mitä mä kaipaan(?)

 Urheilua, urheilua!

Kohta alkaa leffailu!:)

Joo, mä kaipaan kunnon treeniä!! Suunnittelin jo treeniohjelmaa itelleni. Vaikka siis en saa ainakaan 2 viikkoon tehdä mitään ja vaikka jalka olisi kunnossa, en saa kuulemma alottaa heti täysillä treenaamista! Mitäh? Tämä käy jo psyykkeelle! Todellakin inhoan treenitaukoja, mutta kyllä mä inhoan vielä enemmän tätä kipua! Nyt kuntoon ja sitten ei enää mitään loukkaantumisia, kiitos!

Ai, kuinka paljon mua harmitti, etten päässyt eilen Helsinkiin? No ihan mielettömästi!! Mä olisin kyllä päässyt ja ehtinytkin, mutta en tämän jalan kanssa. Mua ärsytti niin paljon, että nappasin karvapallon kainaloon ja me nukuttiiin kolmen tunnin iltaunet! Saamari, ens kerralla kun Suomi voittaa, mä juhlin viikon vaikka sitten pääkainalossa!!!!

Ps. Kotona +16 astetta, vähän kylmä?

Tanja

Ei kommentteja: