perjantai 6. toukokuuta 2011

Voi elämä tätä tuhlausta!

Kaksi päivää shoppailemassa akselilla Helsinki/Vantaa/Espoo ja vahingossa Kirkkonummi:) Miljoona nyssykkää mukaan ja tilityhjäksi. kyllä vain jotenkin pitäisi vielä ensi viikkoon selvitä! mutta  nyt mulla on kaikkia ihania juttuja. Korviksia, kynsilakkoja, vaatteita ja kaikkea muuta pientä:):) Välillä shoppaillessa tuntui, että tämä lähtee nyt ihan käsistä, mutta seuraavaan myymälään mennessä tunne oli kadonnut:):) Mä vaan päätin nyt ostaa kaiken yhdellä kertaa, ettei tarvi käyttää aikaa kaupoissa pyörimiseen;) Ensi viikolla luvassa kiireitä aikoja mun koulujuttujen kanssa joten hyvä, että ensiviikonkin shoppailut on hoidettu! ;D Joistakin tuotteista jaksoin napsia kuvia, mutta en ihan kaikesta. Nyt pientä ostossaldoa kuviana;

 Vähän lukemista dösämatkalle ja muutenkin:)

 Mielettömiä korviksia. Kaikki yhteensä ehkä jonkun 10 euroa, joten mukaan lähti:)

 Ruutukauluspaita ja sininen sortsipuku.
Josta varmasti viikonlopun jälkeen nähdään enemmänkin kuvia;)

 Vähän kasvomaalaus glitteriä (idea Petulta:):)) Pinkkiä luomiväriä ja vähän pitsiä;)

 Viikonloppua varten vähän koristusta. Ja shoppailusta väsynyt naama!

 Hiustuotteita ja tarjoilulautasia.

 Muutama ihanan värinen kynsilakka. 2 graffittia ja kolme normia:)

 Lisää korviksia ja ruudullinen huivi.

 Pari tuommoista löysähköä ja läpinäkyvää toppia:)

 Pakko oli saada uusi kesäisempi musta blazeri ja sininen kuuluu mun uuteen elämään. Taitaa muuten taas maanantaina alkaa;)

Pieces tarjosi mielettömät sortsit puoleen hintaan, joten mukaan lähti tuommoiset beiget ja mustat. Nyt niitä sortsikelejä odottelemaan.

Näiden lisäksi ostelin elukoille herkkuja. Ja kaikkea muuta, remppajuttui, lahjoja ja muuta pienempää krääsää:) Kyllä vain nyt olisi tili tyhjä:) Mutta nyt mua ei oikeastaan haittaa, kun viikonlopusta on tulossa aivan mieletön! Perhe, ystävät, hauskuus, hyvät sapuskat ja juomat sekä mielettömän onnellinen olo tulevaisuudesta lämmittää mun mieltä. Viikonlopun suunnitelmat yhtä suunnitelmaa vajaa. Toivottavasti sekin toteutuisi;D Nyt mä taidan alkaa ahertamaan tämän kämpän kanssa ja valmistella huomista mahdollisimman paljon, koska huomenna on kiireinen päivä ja ennen huomista iltaa saa juosta ympäri kyliä:) Mutta mä tykkään!

Aurinkoista viikonloppua ja pitäkää lippukorkeella! Bongaillaan lauantaina;)

Ps. Mun loma on kohta ohi ja olen koko ajan vaan seikkailut ympäri pääkaupunkiseutua, mutta onneksi mä kaipailenkin jo takaisin töihin:):)
Tanja

Ei kommentteja: