torstai 17. helmikuuta 2011

Day off!

Miten täällä vietetään vapaapäivää?
Tänään mulla piti olla vain ja ainoastaan rentoilupäivä. Jaksoin vihdoin ja viimein puol yhdentoista aikaa nousta sängystä. Heti vaan sumpit tulille ja pyykit koneeseen. Seuraavan pari tuntia keskityinkin sitten aamukahviin ja pyykinpesuun. Eli suomeks join kahvii ja facebookkasin samalla kun kone pyöri! Sitten aamupalan jälkeen musta kuoriutui varsinainen remonttimimmi. Aloin maalaamaan minun puuta. Tänään käytettiinkin maaleina mustaa ja valkoista. Alkuun minulla oli semmoinen fiilis että siitä tulee mahtava. Ei ole enää!

Oikeasti jännittää minkälainen söhellys tuosta maalauksesta tulee:(

MY LOVE!

 Tämä ihana hurtta vahti mun jokaista liikettäni tänään:)

Päivällä ehdin hetken nauttia auringosta. Onneksi olin koko päivän sisällä niin pysyi mielikuva lämpöisestä kevätpäivästä. Todellisuus iskikin sitten illalla kun oli kauppareissun aika. Mä jäädyin! Kyllähän se niin on että ennemmin kunnon lumisateet kun miljoona astetta pakkasta.
 Takapiha :)

Sain vihdoinkin viimeisteltyä minun työhuone projektini. Siinä meni ikuisuus! Enää sieltä ei puuttuisi kuin kattolistat niin olisi koko huone valmis! Sitä odotellessa. Myönnetään, alkaa menee energiat tämän remontin kanssa. Eli maalaushomman tarkoituksena oli tehdä magneettitaulu. Ja semmoinenhan siitä tulikin. Nyt saan aina laitettua siihen kuvia inspiraatioksi ompelutöitäni varten, tai ihan vaikka omia kuvia jos sille päälle sattuu:)
Nyt mulla koristaa siinä muutama mekko malli joista haluasin vähän tyyliä ottaa omiin luomuksiini.

 Mun favorit magneetit:)
Koska yksi homma on nyt saatu tehtyä niin on seuraavan vuoro. Vessa on jo ennestään ihan hyvännäköinen, mutta vähän vaihdetaan siellä sävyjä. Lattia vaihdetaan ja tehdään muutenkin vähän enemmän meidän näköinen. Mun homman nimi on hyllyn maalaus. Tänään purin sen ja osan osista sain jo hiottua ja putsattua maalauskuntoon.

 Mun työvetimet!

Illalla kävin vielä treenamassa kivassa porukassa. Tänään olikin kuntonyrkkeilyä. Mulla ei ollut mitään hajua mitä mä teen, mutta oli se helpomman oloista kuin  jalkapallo. Kengät oli maailman huonoimmat siihen hommaan, mutta tyhmä kun olin ja otin mun erikoiskengät. Toivottavasti kohta puoliin Vilhelm ostais mulle uudet kengät, kun itsehän en vielä moneen kuukauteen saa kenkiä ostaa ja mun jalat hajoo noissa mun nykyisissä. NIINKU OIKEESTI! Treenaminen se vaan on kivaa ja mun puolesta mä voisin vaan treenata ja nukkuu koko ajan. 

 
Kuka arvais mun lempparimerkin?
Oho, kello on jo miljoona ja kohta pitäis olla nukkumassa. Saunakaan ei kyllä ole edes vielä lämmin joten tästä nämä univelat kaiketi alkavat taas kertymään. Eih'än tässä voi muuta toivoa kuin parempia unia ensi yölle kuin viime yönä oli. Toivottavasti salamurhaajat pysyy loitolla! MUR!

Tanja

Ei kommentteja: