tiistai 15. helmikuuta 2011

Maalausta.

Mun maalaus projekti on kohta (vasta) puolessa välissä. Toi homma on niin hidasta ja mun aika saattaa olla vähän kartalla. Eli sitä ei ole! Työt ja treenaminen imee tällä hetkellä musta mehut. Kova luotto olisi, että loppuviikosta hommat etenee. Vielä muutama päivä treenaamista sitten voikin pitää vähän lepoa.Ainakin yhden päivän:) Viikonloppuna tehdäänkin kovasti töitä ja toivottavasti remontti edistyisi. Mielinmäärin kaipailisin luistelemaan, mutta katsotaan nyt miten nuo pakkaset kehittyy. Nyt vähän alkua siitä miltä mun projektin alku näyttää! Mä uskon että tuosta tulee täydellinen, kunhan vaan saan sen valmiiksi!


 Tästä se alkoi. Ensin mä rajasin vähän aluetta johon mun  maalaus ehkä mahdollisesti tulisi.

 Piirtelyiden jälkeen tuosta harmaasta puolesta tulisi mahdollisesti tuollainen.


 
Tässä koko kuva on valmiiksi piirretty alkaisi olemaan maalausten vuoro.

 Tässä on nyt sitten jo vähän maalattukin!

Seuraavaksi laitankin tästä maalauksesta kuvia vasta kun se on jo valmis. En niin malta itsekkään odottaa! Torstaina viimeistään pääsen hommaa jatkamaan ja toivotaan että kaikki menee edelleeen hyvin!
Nyt kauniit unet  ihanille!

Ps. Mulla on jo ikävä uutta keittiötä.

Tanja

Ei kommentteja: