maanantai 28. helmikuuta 2011

Tsubbadaidai:)

LOISTAVAN MAHTAVA viikonloppu takana. Voi oikein hyvin mielin aloitella tätä mun ns. tehoviikkoa. Perjantaina mä nautiskelin vapaasta, lauantaina olin töissä ja vaan hengailin kotona. Vaikka tykkäänkin bailata, niin on se lötsimis lauantaikin ihan kiva. Sauna, hyvä ruoka ja sopiva seura on aika bueno yhdistelmä hyvälle illalle. Sunnuntaina heräsin todella aikasin. Mun sunnuntai mittakaavalla siis;) Ehdittiin tehä vaikka mitä remonttia ja siivoillakin. Iltasella kävin siskon ja sen pojan kanssa mummilla. Tein kotiin tullessa lumitöitä, kun joku heilui koko iltapäivän katolla huitelemassa hirmukasoja meidän pihalle. Loppuillan sainkin nauttia mun lemppari poikien seurasta. Tuollaisen rentouttavan ja tehokkaan viikonlopun jälkeen on kiva aloittaa uusi viikko.

Tänään mä oon ylittänyt mun päivätavoitteet, jes! Aamulla ja päiväsellä mä olin töissä ja kävin vähän shoppailemassa.  Kotona mä join sitten pannullisen kahvia ja tein vähän sapuskaa. Jatkoin aloittamani mekon tekoa ja sainkin koko yläosan tehtyä valmiiksi. Seuraavaksi sitten alaosan kimppuun. Pesin pyykkiä, silittelin sekä touhusin Kiran kanssa. Iltasella kävin vielä Prismassa ostelemassa eväitä ja uuden kihartimen. Kotiin tullessa totesin, että pakko jatkaa eilen kesken jääneitä lumitöitä. Orastava päänsärkykin katosi kun vähän ulkoili. Sauna lämpiämään ja päivän kohokohta; viikonlopun varalle vähän kampaustestailuja. Ja tässä tulokset:
 
 Osa hiuksista klipsillä kiinni. Ehkä mun lemppari näistä.

 Tästä en tykännyt yhtään!

 Tämäkin oli kiva. Mun "uus" käsikoru:D

 Tästä en osannut olla mitään mieltä.

Näytin ehkä vähä vanhalt.


Mitäköhän tapahtuu kun harjaan hiukset(?)

Viikonlopun nähdäänkin sitten minkälaisen kampauksen juhliin taiteilinkaan. Nyt tämä päivä alkaisi olemaan pulkassa. Kiitos tästä ja öitä!

Tanja

Ei kommentteja: