torstai 27. lokakuuta 2011

Äänestä ja tee mun elämästä helpompaa!

Astetta isommat juhlat tiedossa. Mekko tekeillä, mutta juhlia edeltävälle illalle tarvitsisin myös jotain astetta edustavampaa:) Nyt toivon kovasti apua tähän tilanteeseen. Päätös täytyy olla tehtynä kun mä sitten töistä huristelen kohti Kotkaa. Heitän työvaatteet nurkkaan, sujahdan mekkoon ja toivon mukaan olen valmis illan viettoon! Aikaa äänestää 3.11 asti. Mä teen tämän taas helpoksi. Ei tarvitse kommentoida vaan voit käyttää; hauska, mielenkiintoinen, siisti ominaisuutta joka löytyy tekstin lopussa. Ei muuta kuin ruksia ruutuun! Toki jos haluat äänestää mun jokeri asua, niin kommentti olisi sitten jätettävä:)

Tämä olisi nyt mekko numero 1! Jos haluat äänestää tätä laita ruksi kohtaan hauska!



Mekko numero 2! Mielenkiintoinen on tämän mekon äänestys kohta!



Numerolla 3 oleva mekko! Kohta siisti ja äänestät tätä!



Jokerina laitoin tämän mekon, koska en ole pitänyt kun kerran joskus aikaisemmin, enkä edes muistanut sen olemassaoloa. Joskus kannattaa vähän selailla omia vaatekaappeja, voi löytyä kivoja juttuja! Itse tykkään tuosta mekosta, mutta mietin että onkohan se liian kesäinen näin syksyllä? !Huomatkaa miten pitkältä mä näytän tuossa kuvassa! Eli äänestä jokeri, jos äänestät tätä mekkoa!


Toki kaikkia mekkoja saa äänestää kommentilla. Perustelujakin otetaan vastaan. Hyvät perustelut voivat vaikuttaa mun päätökseen! Nyt on aikaakin äänestää ja toivottavasti mahdollisimman moni ottaisi osaa:):) Kiitos jo etukäteen ja viimeistään parin viikon kuluttua voidaankin palata astialle kyseisestä asiasta! Mä niin odotan kyseistä viikonloppua ja toivon mukaan mun ruhtinaalliset työpäivät menevät nopeasti:):)

Ps.Jos joku kaipailee meikittömistä kasvoista ja harjaamattomista hiuksista kuvia niin olkaapa hyvä:)

Kiitos kaikille
Tanja

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kaikista konservatiivisin joten JOUDUN vanhimpana ja siveellisimpänä(?) sitä suosittelemaan=)!

Tanja kirjoitti...

Aika jännä että mulla on tuommoisiakin mekkoja,(millaisia mulla ei olisi?) kun olen kuitenkin kaikkea muuta kuin konservatiivinen!:) Tuosta siveellisimmästä en kyllä tiedä...saattaa olla seuraava minusta! :)