sunnuntai 30. lokakuuta 2011

We found love!

Joskus on niitä päiviä kun kaikki sujuu ihanteellisesti! Kyllähän sen tietää mitä sen jälkeen tulee! Perus itkupotkuraivari-kohtaus! Se kun asuu yksin ja saman katon alta löytyy ainoastaan maailman ihanin karvaturri, eikä ketään kelle raivota, niin välillä ahistaa!!  Aamu oli ihanan rauhallinen ja työpäiväkin sujui pienten kommellusten kera kivasti:) Töiden jälkeen välipalaa ja kunnon salitreeni, sitten se kohtaus iski. Ihan täysin ei mistään syystä ja ihan täysin yhtäkkiä! Mä meinasin jo vajota sängynpohjalle ja kaivautua peiton uumeniin, mutta mitä mun koira siinä kohtaa tekee!? Se tuli ja halas mua! Joo kyllä koiratkin halaa<3

Nyt mulla on mieletön olo ja taidan vielä ahertaa mun mekon kanssa ennen kuin painun nukkumaan ja huomenna vietän ihan mielettömän tehopäivän!! Sen lupaan! Ja teen oikein hurmaavan postauksen jostain kivasta:):)

Ihanan väsyneen näköinen ahertaja lähdössä salille! :)

Nyt kun mä mietin mun päiviä, niin mä olen oikeasti tainnut unohtaa kuinka huilata! Melkein kaikki päivät menee kun teen töitä, treenaan, teen jotain ompeluksia ja touhua kaikkea mahdollista. Vapailla mä yleensä juoksen asialta toiselle,tapaan kaikkia ihmisiä ja kruunaan yleensä vapaat baarireissulla. Mä taidan järjestää itselleni pienen rentouttavan reissun tässä lähiaikoina! ;) Ja ei muuta kuin ensi kesän lomaa odotellessa;D;D



Ps. Jos urheilujutut kiinnostaa niin viikon treenit kirjattu; milk and coffee!

Rakkain terkuin 
Tanja

Ei kommentteja: