tiistai 18. lokakuuta 2011

Friday shopping!

Ei kai tässä voi mitenkään puolustella näitä mun shoppailuja! Joskus vaan on kiva ostella kaikkea! Ja kyllä mulla tälläkin kertaa tarrautui mukaan jotain hyödyllistäkin. Mulla oli missiona löytää joku uusi hyvä, kestävämpi silmänvärityskynä! (Hehe)! Ja mun uuteen laukkuun tarpeita sekä mun tulevaan mekkoon vähän hörpäkkeitä! Löysin kaike mitä etsinkin!

 Sokoksen hyödylliset ja herätteet:D

Olen jo jonkun aikaa miettinyt mustan kynsilakan ostamista, nyt löysin tuon mustan jossa jotain hileitä. En ole vielä testannut, joten en tiedä minkälainen käytössä. Minusta tuntuu, että vaikka kuinka olen yrittänyt välttää hurahtamasta syksyn ruskeisiin sävyihin, niin silti mun mukaan tarrautui mm. tämä ruskea (ihana!) kynsilakka. Tätäkään en ole vielä testannut, joten saa nähdä onko mun uusi rakkaus:) Liila kajali, myönnetään ihan täysin heräteostos. Lähtee piakkoin testiin ja sitten nähdään kannattiko vai ei. Ja sitten musta kajaalitussi, täydellinen mulle! Helppo käyttää ja oikeasti pysyy siistinä aamusta iltaan! Suosittelen!

 GT

Säärystimiä ei ole koskaan liikaa. Mun mielestä niitä täytyy olla joka värissä ja kaiken paksuisia. Mulla on aika monet mutta mä tykkään niistä. Toppi, hmm en vielä tiedä missä tai koska käytän, mutta kun käytän suosittelen olemaan paikalla;);) Sormikkaat ovat lähinnä mun lapasten alle ja lenkille tarkoitettu. Gina Tricotin 2kpl:n paketista saikin maksaa alta 4 euroa joten voisi ensi kerralla hakea vaikka muitakin värejä:) 

 Syksyä<3

Kun nyt puhuttiin säärystimistä ja syksyn väreistä, niin tättädää! Todellakin ihan mahtavan ihanat! En malta odottaa, että saan nämä käyttöön ja että osaan varmasti yhdistellä ne oikein:)

 Täydellinen clutch odottaa tekijäänsä;)

Minulla on mielikuva täydellisestä iltalaukusta. Mistään en ole kyseisen veroista löytänyt, joten eikai muuta vaihtoehtoa kuin tehdä sellainen itse!  Toivottavasti mulla riittää aika semmoisen tekemiseen, kun tuo deadline lähenee uhkaavaa vauhtia!

Hörpäkkeitä!

Näistä en sen kummemmin rupea selittelemään. Liima on siihen veskan tekemiseen, mutta muut hörpäkkeet tulevat mekkoon. Sitten kun mekko on ns. koeajettu laitan siitä kuvia niin tiedätte mihin ja miten nämä asettuivat!

Mä kuittaan tämän päivän nyt loppuneeksi! Kiitos ja hei!
Tanja

3 kommenttia:

CphGirl kirjoitti...

Minkä merkkinen toi kajaalitussi on?Vois koklaa itekin ;)

Tanja kirjoitti...

Maybelline, Master precise! Ite tykkään kyllä kovasti ja pysyy mulla ainakin tosi hyvin, mut tokihan aina käyttäjästä riippuu:):) testaaihmeessä, ei ollu ees mikää hurjan hintanen!:)

CphGirl kirjoitti...

Täytyy käydä ettimässä jos se löytyis kans täältä jostain :) kiitti vinkistä!