tiistai 4. lokakuuta 2011

Lauantain työvaatteet!

Viikonloppu meni taas hurjan pikaista vauhtia. Lauantai illan kemuissa mulla oli kyllä kamera mukana, mutta kuvasaldo oli täysi nolla! Ennen kemuja ja töitä ehdin kuitenkin kuvailemaan mun lauantain työvuoron vaatetukset. Tykkäsin itse kovasti :):)

 Taitaa sekä neuletakki että mekko olla H&M:ltä.

Siniset helmikorut:)

Sen verran mulla oli kaaottinen tuo lauantain aamuvuoro, että melkein heti vaihdoin hiukset nutturalle:) Tietäisittepä vaan! Vaatteet oli niin kivat että pistin ne tänään uudestaan päälle. Totesin kauppoja kierrellessä, että mulla on paljon kivempia vaatteita vaatekaapissa kun tällä hetkellä kaupoissa on. Toki joitakin ihanuuksia löytyy myös kauppojen hyllyiltä, mutta mun omat on ihanii:) Syytä ollakin, kun toisessa kotona oma pukeutumishuone ja toisessa kotona vaaterekillinen sekä 2 kaappia täynnä. Jos ei niistä mitään kivoja löytyis niin jo olisi kumma;D
Nyt en jaksa enempää tarinoida vaan juon pari bisseä ja pelaan hetken pleikkarilla rallia! Sitten ens kerralla kun nään pojat niin haastan kovaan taistoon!!

Kiitos ja öitä!
Tanja

Ei kommentteja: