keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Kulunutta viikkoa!

Viimeisen viikon ajalta joitakin asukuvia! Aika laidasta laitaan menee, mutta kaikissa olen viihtynyt. Eniten mua ehkä harmittaa nämä kuvat! Ihan kauheata kuraa, mutta kai niistä nyt näkee mitä minulla on päällä ollut:):) Ja mikä parasta mä alan koko ajan enemmän löytämään mun omaa tyyliä. Tänäänkin sain ostettua vähän kivoja juttuja, joista ehkä huomenna lisää:):)

 Olisikohan mulla ollut tällaisia vaatetuksia viime lauantaina?

Ihanat siskolta saadut korut. Hm:n hame ja samaisesta paikasta peruspaita ja säärystimet! Tykkäsin kyllä, mutta ehkä enemmän olisi saanut olla inspiraatiota!


 Tosi hyvin näkyy yksityiskohdat!

Sukkahousut  Lindexiltä, shortsit olisiko ollut Vilasta(?) Ja mikä lie musta peruspaita ollut päällä;) Kovasti on ollut tuo mun rinkulakaulakoru käytössä, kun mun uusin kivimikäliekoru on tilapäisesti kadoksissa;D

 Sotkuinen pöytä ja karmivat sukat!

Lindexin korkeavyötäröiset farkut ja astetta juhlavampi pusero. Kuvassa pusero näyttää vähän korallilta, mutta kyllä se luonnonvalossa on enemmän pinksu:) 
Jos mietitte mitä noissa mun muistilapuissa lukee, kun ne melkein kaikissa kuvissa näkyy niin; 
1.Muista: roskat, piuhat, ruoat. Aina toiseen kaupunkiin lähtiessä ei varmasti unohdu mitään.
2.Maria Palm...googleta!
3.Muista kuka olet! >Kenellekään ei varmaan ole pahitteeksi muistuttaa itseään siitä kuka on. Huonoina aamuina toimii!!

Tänään mä menin tämmöisissä;



Palloposki!

Melkein kaikki päälläni pitämät jutut ovat H&M:ltä. Leggarit taitavat olla GT:stä. Tämän päivän vaatetuksista tykkäsin todella paljon. On kiva juosta ympäri Forum-Aleksanterikatu akselia kun vaatteet ja asusteet tuntuvat omilta! Niinkuin jo aikaisemmin mainitsin niin huomenna varmaankin pieni postaus mun tämän päivän shoppailuista ja ehkä vähän huomisistakin;);) Nyt mä käyn tarkemmin tutkimaan mitä mä oikein ostin:) Palataan kaiketi huomenna!

Terkuin, Tanja!

Ei kommentteja: