torstai 13. lokakuuta 2011

There's no passion without passion!

Kävin eilen
vähän pyörimässä Helsingin kaupoilla. Joitakin juttuja ostelin, vaikka suurin osa onkin erittäin tarpeellisia, niin tuli ainakin yksi virheostos tehtyä. Tästä syystä mä lähden huomenna töiden jälkeen tekemään uuden kierroksen, ja ainakin meinasin tämän kyseisen paidan käydä palauttamassa. Ja sitten täytyisi käydä vähän metsästämässä nahkaa ja vähän kaikkea pikkukivaa mun tulevaan teokseen;) Ostoksien pariin;

 Lindexiltä ostin ihan perus sukkia, laatikossa ei ollut enää yhtiäkään!

 Ja jotain sinistä ja vähän pitsistä:D

 Sokokselta kävin ostamassa mustat sukkahousut, 
joissa tuollaiset pienet strassit ja tumman sinisen kynsilakan.

 Cubukselta ostin testiin sukkahousut. 
Väri olisi saanut olla vähän tummempi, mutta nyt testataankin mallia!

 H&M:ltä tarttui mukaan musta lyhyt neulepaita ja mustat salihousut. Käytössä jo hyväksi todetut! Edellisetkin vielä käytössä, mutta ehdottomasti tarvitsee olla kahdet, kun toiset pesussa niin on mitä päälle pistää!

Mun suuret intohimoni; Urheilu, kahvi ja kaikkein parasta kuvastaa nuo alla olevat kuvat!
 tarkoitus olisi vielä pikkujoulukauteen tehdä ihana, super hieno mekko! Mä rakastan, kun saan pukea oma tekemän mekon ylleni! Luultavasti en tätä projektia kommentoi sen enempää, ennen kuin h-hetken jälkeen! Toki jos olet utelias niin yritä bongailla mua mekko päällä jo aikaisemmin;) Löysin eilen ihan täydelliset kankaat tähän mekkoon. Mallista en eilen ollut ihan varma, mutta kiitoksia avusta mä päädyin siihen alkuperäiseen punaiseen;);)


Mä uskon, että mekosta tulee ihan täydellinen mulle! Ja olen todella innoisssani, koska en ole pitkään aikaan tehnyt itselleni mitään! This is really my passion!

ps. Kiitsa shoppailu seurasta! Ens kerralla sä olet se joka shoppailee enemmän!!!


Rakkaudella, Tanja

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Varaudu ensi kuussa soittoon ;) -K

Tanja kirjoitti...

Varaudun säästämällä shoppailurahaa;D