torstai 2. joulukuuta 2010

Hassut:)

Ai, mitäs tänää? No töitä, päikkärii ja glögsy seuraa:) Mun työkavereista on tullut ihan hassuja:) Tai ainahan ne on ollut, mut nyt viimosen pariviikkoo ne on ollu ylihassui:) Mut ei haittaa me like! Ne varmaan jännittää kaikkia uusia juttuja niin paljon, et ne ei vaan pysty kontrolloimaan itseään! Hahah toisin kuin mä, mua ei jännitä, mut muuten oon kyllä toiminu niin kuin mun oletetaankin toimivan joulun alla! Tonttu-Taneli ei jätä ketään kylmäks:D
Mun päikkäreiden tarve sotkee pahasti mun sisustamisvimmaa! Kolmen tunnin päikkärit joka ilta vie mun vapaa-aikaa niin paljo, et kaikki kotihommat (kotihommat? Siis nettikaupoissa surffailu.) jää tekemättä! Johan tässä tovi on asuttu kaaoksessa, ei enää kun pari vuotta niin varmaan voin hyvällä omalla tunnolla nauttia päikkäreistäkin! Ja koska meillä ei oo paljon hommaa tän talon kans, ni keksin eilen lisää. Vilhelm haluais tehä väliaikasen remontin meidän saunalle ja kylpyhuoneelle. Mä haluan remontoida ihan kunnolla koko talon. Samaan konkurssiinhan se kylppäriremonttikin sitten menis:) Täytyy kyllä myöntää, ettei toi remontoiminen mitään kallista oo! Sisustaminen taas sitäkin kalliimpaa! Ainakin kun mä sisustan:) Siinä kohtaa kun kassalle kiikutetaan satasen maksavaa koristetyynyn päällistä tulee mietittyä, et hetkinen mihinkäs tää tulikaan? Ainii eihän sille ollu viel mitään paikkaa, mut se ehkä saattais sopia meidän uudelle sohvalle! Siis tätä sohvaakaan ei ole vielä löydetty!
Olispa kyllä loistavaa, kun sais edes yhden huoneen kokonaan valmiiksi! Kaikki tuntuu jäävän osittain puoleen matkaan, kun ei löydy sopivia kalusteita, tai muuten vaan noi mun päikkärit sotkee aikataului. No eipä siinä mitään päikkärit, työt, koulu, treenit ja ystävät ensin, sit vast mietitään mitä tapahtuu talon kanssa:)
Aijuu ja mua ollaan nyt koko syksy kritisoitu mun tavasta hamstrata tavaroita! Tähän tulee muuten muutos! Kaikki vaatteet mitä en oo käyttänyt muutamaan vuoteen saa lähtä. Samoin kaikkien tavaroiden kanssa on sama kohtalo. Kaikki turha krääsä lähtee; kaatis/kirppari/kierrätys akselille. Saa nähdä helpottaako tää kaaos sen myötä. Jossain kohtaa saatan laittaa jotain kuvia kämpästä, kunhan vaan saan edes jotain valmista!


Tosta kuvasta näkee miks on suotavaa, et mä saan mun iltapäikkärit. Näytän aika järkyttävältä jos en saa mun pikku kauneusunia!

Tonttu taas kiittää ja kuittaa tän päivän:)

p.s http://www.youtube.com/watch?v=Iw3izcZd9zU&feature=channel

Ei kommentteja: