keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Joulukuu!

On saattanut pieni hetki vierähtää kun viimeksi olen tänne mitään laitellut. Oon vaan yksinkertaisesti niin äärettömän kiireinen. Viikot menee töissä, koulussa, treenatessa ja viikonloput hmm...töissä! Jonkun verran juhliakin ollut! :D Ja oon joutunut tosi paljon toimii toimitusjohtajana täällä himassa kun pojat on rempannut (thänx) ja mä oon seurannu vierestä. Jonkunhan on tämäkin homma hoidettava! Ja mä olin vapaaehtonen!
Oli pakko tulla kirjoittamaan mun joululahjatoiveista! Mulla ei ole kuin kolme toivomusta! VAAN! Tai ainakaan näin alkukuusta vielä tiedossa. :) Number one: haluun ehdottomasti mun lempparisuklaata, tietääköhän kukaan muu mitä se on kuin; Viltsu, joulupukki ja lähiärrän Minna? Toinen toive ehkä selviääkin jo tällä viikolla, kaikkia muita tuntuu jänskäävän enempi kuin mua! Ja lisäsin vielä vähän nakkia keittoon (vai miten se sanotaan) ja lupasin parille työkaverille, et jos kaikki menee mun mielen mukaan, oon puol vuotta ostamatta kenkii!! Siis puolvuotta! Siis joku 180 päivää!!! Tää olis ehkä kaikista mieluisin joululahja, mut vielä hetki joutaa odotella. Kolmas toive on salaisuus;) Vain mä ja joulupukki tiedetään! (vai tietääköhän joku muukin?) Nyt oikein testataan santan uskottavuutta!
Jos nää kolme toteutuu ni en tarvi muuta!! Mut jos tuntuu et jotain haluu ostaa ni on mulla viel joitain ideoita;) Haluisin maailman ihanimmat, pitkävartiset villasukat, espritin aamutossut, joitain timanttikoruja, lahjakorttei niinko interiin esim., jonkun loistavan leffan, Suvi Teräsniskan cd:n, jumppalippui ja rauhaa! Nää tuli nyt tällai äksää mielee. Ainii tarviin uuden treenikassin! Haluun semmosen nahkasen Adidaksen! Pumalkii on kyl kaikkii kivoi treenikassei;) Mut olishan tommoin musta Adidas aika ihku.
Taneli-tonttu (niinku mua nykyään töissä kutsutaan) kiittää, ja kuittaa tän päivän! Toivottavasti huomenna jo puhaltaisia uusia tuulia:)


P.s Oon tosi huono viel käyttään tätä, mut toivottavasti jaksaisin tsempata näissä kirjoitteluissa:) Ehkäpä sitä oppia tulisikin sitten sitä kautta:)

Ei kommentteja: