maanantai 20. joulukuuta 2010

Monday

Kiireinen viikko tulossa, ja päätin ihan itseänikin varten kirjoittaa ylös kaikki suuremmat tekemiseni ja aikataulut. Nähdään aina päivän päätteeksi minkälaista aikataulua minun elämäni on tällä viikolla. Aloitetaanpa nyt sitten ihan heti tästä maanantaista:) Toivottavasti ei tule loppuviikosta burn out kun näen miten sielu lepää tällä viikolla;)

Herätyskello soittaa 6.00 ja on aika valmistautua töihin lähtöön. Yritän jo tässä totutella Jouluaaton heräämiseen. Heti kahvit tulille, ja Metallica huutamaan:):)  Musiikin tahtiin valmistautumista töitä varten ja samalla vähän siivoilua (lähinnä eilisten joulupiparien teossa tapahtunutta kaaosta), kirppistavaroiden laittoa ja Töihin lähdin kävelemään 8.30. Tänään tällainen vähän pidempi työvuoro...nimittäin saavuin kotiin 18.30! Silloin täytyy painaa kun rauta on kuuma!! Aloin samantien tekemään ruokaa ja laittelemaan kotia. Me ei oikeesti sotketa näin paljon, mut kun toi remontti:) Parin tunnin aherruksen jälkeen päätin lähtä lenkille. Näin väsyneenä eihän siitä mitään tullut...tunti tuli juostua taas meidän seutuja ristiinrastiin ..suihku ja oma sänky vain ajatuksissa no oli oikeasti vähän muutakin ;) Kello ei ole edes kymmentä ja mä olen suorastaan jo kaatunut petiin! Viel joku sarja pyörimään ja uni saa  kyllä tulla ihan vaikka heti, koska huomenna on aika pitkälti samanlainen päivä. Lupasin jo itelleni, että joulupäivänä mä otan päikkärit! Oon niin ikävöinyt kunnon päiväunia!!!:D Mut nyt alkaa simmut painuu kiinni......


ps. Jos joku vielä haluaa jotain Joululahjaa hommailla niin mulla ei oo heijastinta:(

Ei kommentteja: