sunnuntai 5. joulukuuta 2010

Mission summer 2011!

Heipparallaa!
Tällä viikolla alkoi nyt sitten kesäkunto 2011 kampanja! Tarkoitus olis kesään mennessä vielä muutama kilo pudottaa ja etsiä ne kauan kadoksissa olleet vatsalihakset!  Mulla onkin jo suunnitelmia kesäksi jos tähän tavoitteeseen pääsen. Siis muitakin suunnitelmia kuin itsensä palkitseminen:) Näihin mun suunnitelmiin liittyy vahvasti yks loistava "friends" porukka:)
Eli miten aion saavuttaa tämän tavoitteen? No urheilemalla ihan pirusti ja vähän tsiigailemalla mitä syön! Mulla on nyt salikortti Hyväntuulen kuntoklubille ja meinasin ottaa lipukkeita myös aittakorven liikuntakeskukseen. Sit meinasin alkaa käymään uimassa, kunhan vaan saan uikkarit hommattua. Mun miljoonat bikinit on todettu erittäin epäsoviksi uimiseen hurjassa vauhdissa. Kyllä mä uin ihan hurjaa vauhtia (Hätäseen pysyn pinnalla!). Ja koska mul on niin paljon vapaa aikaa (NOT) niin käyn vielä muutaman kerran viikos futistreeneis ja varsinkin juoksemassa!! Jos sais viel tanssin ja kuntonyrkkeilyn tohon yhdistettyy niin varmasti ois tekemistä aamusta-iltaan ja varmasti pääsen mun kesäkuntoon. Kestääköhän tää mun suunnitelma tammikuuhun asti vai hajoaakohan se jo jouluna? Vähän aion vahtia syömisiäni, mutta ei mitään kalorilaskureit yms. Nyt painotetaan erittäin vahvasti urheiluun. Nytkin tekis miel lähtä juokseen on niin kaunis ilma, mut on tulossa vieraita ja ilmeisesti mun velvollisuus on olla himassa! Josko sitten systerin kanssa illalla pääsis vähän pumppaileen niin sais vähän energioita purettua!!
Yhtään ei haittaa vaikka olis jo loistokunnossa ennen synttäreitä. Mulla on meinaan niin loistava synttärimekko suunnitelma, et se vaatii joo aika hyvää kroppaa:) Vai kerkeeköhän sitä toteuttaakaan näin kiireisellä aikataululla? Sehän nähdään sitten piakkoin! Ehkäpä tavoitteeseen päästyäni voin laittaa ennen ja jälkeen kuvia. Sikäli mikäli vaan kehtaan ja todella pääsen mun tavoitteeseen. Eli joko -5 kiloa tai sitten jos alan oikee kovasti käymään salilla (pojat kutsuu sitä puntille menoks) niin timmeyshän se ratkaisee. SPINNING! Olin jo unohtanut sen tehokkuuden. Sinnehän mun on ehdottomasti päästävä! Here i come kesäkunto ja loistavat ihanat uudet kesävaatteet ja kesäsuunnitelmat!

Ps. tää alkaa hyvin, pöydässä notkuu kakkua, torttuja, pasteijoita ja jaffa keksei. NAM!

Ei kommentteja: