tiistai 28. joulukuuta 2010

Matkasuunnitelmat 2011!

Aika paljon suunnitelmia ensi vuodella ja hirmuisen vähän aikaa ja rahaa matkailuun. Mutta jos mahdollisimman monessa paikassa pääsisi käymään olisi ihan loistavaa!!

Number one Tallinna!

Tallinna ei oo ollenkaan paha toteuttaa. Ihan muutamalla vapaallakin semmoisen pienen risteilyn ehtii tekemään. Hintaakaan tuollaiselle reissulle ei tule paljon yhtään!

Tukholma! Oon parissa vuodessa ihastunut Ruotsin kamaraan ihan todenteolla. Liekö mun duunilla ollut vaikutusta vai onko vaan jotain naksahtanut päässä? Mut Stokiksen reissu voi olla lähempänä kun vois uskoakaan.

Ylläs ja kauhunrinteet odottakoot mua vielä hetken, mut toivottavasti onnais tämäkin reissu.

Jälleen kerran Rodokselle? Suunnitelmissa kesän tullen jo olisi mutta katsotaan olisko jonkun toisen paikan vuoro. Tuohon paikkaan ollaan kyllä mamin kanssa ihastuttu ja vierallaillaan vielä varmasti usein. Saa nähdä onko jo ensi kesänä:)

Heti kun aikataulut vain osuvat Jennyn kanssa ja heti kun se suostuu mut sinne ottaan kylään niin Köpis here i come!!

Täältä tullaan E ja R!!!

 Sit joku semmoin ihan mieletön nopean päätöksen reissu jonnekin ihan mahti paikkaan. Se voi olla mitä vaan Pyhtään ja BoraBoran väliltä! Kesälomaa kaiketi odotellessa;);) Ja ehdottomasti Helsinki ja Porvoo kuuluu mun 2011 vuoden suunnitelmiin:) Kyllä mä tienaan niin paljon, et voin maksaa kaikki remontit ja uudet autot ja viel matkustella koko ajan johonkin;);)

Nyt äkkiä saunaan et pääsis nukkuun ja tulis nopeammin huominen et ois kohta jo perjantai ja näkis Roospun ja Hermusen:):):D



Ei kommentteja: