keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

10 asiaa...

jotka haluan seuraavan vuoden sisään toteuttaa:):)

1.
Risteily loistavassa seurassa:)

2.
Haluan tutustua uusiin ihmisiin:)


3.
Aion saada kodit kuntoon:)


4.
Mä aion treenata itselleni vatsalihakset, tuommoiset pienet:) 
Ja sen aion tehdä näillä seuraavilla lajeilla;

Tanssi


Juoksu


Pikajuoksu


Jalkapallo


Uinti, oon just yhtä pro:)


Ainakin noita kaikkia aion harrastaa enemmän tai vähemmän:)

5.
Rakastan vauhtia ja tiukkoja tilanteita, mutta mulla on yksi kammo joka estää mua menemästä ajelulle. Annan nyt itselleni MAX. vuoden aikaa päästä tästä kammosta.
6.
Puolimaraton kuuluu ehdottomasti mun listalle!

7.

Haluun laskee mäkee! 
Aika jäykkää;)

8.
 Meinasin tehdä paljon mekkoja:)


9.
Aion olla hillittömän onnellinen:)


10.
Mä  yritän oppia luottamaan itseeni ja toteutan toivottavasti vielä paljon unelmia:)


Mitä tähän nyt enää voisi lisätä. Ei muuta kuin vuosi aikaa toteuttaa/ylläpitää nämä asiat! Katsotaan saadaanko ruksittua kaikki:) Saa auttaa ja pitää auttaa;)

Tanja















Ei kommentteja: