maanantai 6. kesäkuuta 2011

Mites mun unet?

Mulla on ollut viimisen kuukauden unirytmit täysin sekaisin. Ja viimeisen pari viikkoa ihan kaaottiset. Esimerkiksi toissaviikonloppuna nukuin yhteensä ehkä max 6h kolmeen yöhön. Välillä on täysin pöhkö olo, eikä meinaa saada mitään tehtyä, kun väsyttää niin paljon. Koomassa mennään! Ihan ensi yönä en vielä pysty rytmejä muuttamaan, ihan vaan siitä syystä että heräsin vähän ennen 22 ja aamulla pitäisi lähteä ajamaan Vantaalle koulutukseen. Nyt mä sitten kukun koko yön ja olen huomenna ehkä väsynyt... Ainut huoli mikä mulla huomisesta on niin miten ihmeessä selviän sieltä kotia nukahtamatta rattiin? Olen aina niin kuitti noiden koulutusten jälkeen, että kotimatkasta voi tulla rankka. Mutta meinasin vielä tällä viikolla yrittää muuttaa nämä rytmit. Ehkä jo ennen torstain aamuvuoroa:) Johan tässä alkaa pärstäkin kärsimään univajeista ja näytän koko ajan ihan zombilta.


Silmät, silmäpussit, ilme, hiukset, voi elämä!

Telkusta tulee viisi vaskitsaa. Joku Hongkongilainen -78 tehty leffa. Voi morjens mä lähen nyt karvapallon kanssa ulos, että pääsen suihkuun ja saan iltapalaa. Josko uni tulis ennen kolmee(?)  Huomisen jälkeen saakin sitten päivän huilahtaa:)

Unen poikasia!
Tanja

Ei kommentteja: