perjantai 17. kesäkuuta 2011

Tiistai @ Helsinki

Yritän nyt vähän säästellä, joten en ostellut ihan hirveän paljon tällä reissulla. Jotain kuitenkin tarrautui mukaan. Mutta ihan oikeasti vain tarpeellisia juttuja! Kaikkea kivaa olisi ollut, mutta nyt tällä kertaa mä ostin vain nämä;)

Lindexiltä tämmöiset kivat valkoiset tennarit:)

Pari tämmöistä ihan peruspaitaa hm:ltä.

 Sit tällain mekko(vai paita?)

 Huom. miten siisti työhuone ja puhdas peili!

Tämä on mekko, mut mun äässi näytti tosi isolta koko kuvassa niin en halunnut julkistaa sitä:D
Ja huom. toi lenksu, kähee! Ja mun meikit mitkä PITÄISI olla silmissä:)

Muuta en sitten ostanut! Oon tainnu ruveta pihiks;) Jos joku luulee, että mä kirjottelen blogia näin kauniina päivänä sisällä niin luulee väärin. Ulkona on helle.

Ps. Tiedätkö sen äänen käheyden mikä toisilla on kun ne herättää? Parasta!;D
Oisko ihmisten herättäminen mun uusi harrastus?

Kivaa viikonloppua kaikille ja riehakasta lomaa A&K!

Tanja

Ei kommentteja: