maanantai 13. kesäkuuta 2011

RoadTrip

Joskus on vaan kiva, kun ei ole minkäänlaisia suunnitelmia vapaapäivälle. Se voi toisinaan olla todella tylsää, mutta toisaalta voi tulla odottamattomia reissuja ties minne. Tällä kertaa mun vapaapäivän iltapäivä tuli vietettyä Kouvolassa. Kävin kaverin kanssa kahvilla ja sen jälkeen ihan vahingossa ajauduin puistoon kuvailemaan norsuja. Joo, niitä oli siellä! Iltapäivän kuvasaldo oli semmonen 100 kuvaa, joten ihan vain pieni osa saa kunnian esiintyä täällä.

 Tämän puun lehdet kasvaa vähä hassussa kohtaa:)

 That`s me!




 Sehän olisi keppi!

 Helikopteri!

 Ihan oikeasti siellä oli norsuja! Kivat naamarit:)

 Aurinko ja pilvihattarat<3

 Puiston kukkia.

 Tunneli

Oho, aikamoinen luontopläjäys. Vielä mulla on ainakin yksi paikka Kouvolassa mihin ehdottomasti haluan lähteä kuvailemaan. Kävin siellä mutta en mä muistanut kuvailla:(
Vieläkin ihmettelen tuon kaupungin meininkiä, ihana tuollainen puistoalue, eikä ketään muita missään! Mä olen järkyttynyt! Vai karkotinko mä kenties kaikki mun paparazzimaisin elein? :)

Kivaa viikonalkua!

ps. Tais olla 8 päivää:)

Tanja

Ei kommentteja: