keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

60! 46!

Siskon miehen iskän kemut:) Ja siskon miehen siskon miehen kemut! Hyvä seura, mahtava ruoka ja kivat juomatarjoilut sai mut jopa hyppäämään jokeen! Jos vain olisi siinä kohtaa ollut videokamera kun saunapoppoo menee mun ohi ja sanoo et me mennään jokeen. Ja mitä mä teen, pohdin sekunninmurto osan lähen juoksee jokea kohti ja samalla lentää vaatteet pitkin pihoja. Oli kuulemma ennätysnopeaa riisumista!:) Jotain meriittejä sentään mullekin satelee!Hahah! Oli ihan mielettömät kemut ja loistavat jatkot seurahuoneella. Tosin mä olin ainut joka noista juhlista sinne lähti:) Oon välillä vähän liian spontaani noiden juttujen kanssa. Mutta nyt sitä kuvasaldoa juhlista.

 Lapsille oli tuommoinen pieni maja:)

 Mun lemppari laituri:)



 Tuonne mä kelluin, uin, panikoin...

 Jos oikein tarkasti katsoo niin tuolla ämpärissä on kaksi kalaa.

 Normi!

 Joen, paljun ja saunan raikas:) 
Tästä kuvasta tunti eteenpäin niin olin jo himan kautta siirtynyt kaupunkiin:)

Juhlien jälkeisenä aamuna saattoi olla pientä väsymystä ja ehkä lievää jomottavaa päänsärkyä. Varmaan kun olin nukkunut niin vähän:) Mulla oli kivaa, mutta menisiköhän ensi viikonloppu vähän rauhallisemmin? Kai se pakostakin menee kun on töitä ja äiti kielsi mua juhlimasta! Jep, tyttö joka on lähempänä sitä kolmosella eikä kakkosella alkavaa lukua sai äidiltä tällaisen kiellon.:D Paras äiti!:)


Ps. Tämä oli nyt sitten viimeinen viikonloppu postaus:) Loppuviikolle olisi näillä näkymin kaikkea kivaa luvassa. Liittyen urheiluun, shoppailuihin, sisustukseen ja ties mihin:):)


Tanja

Ei kommentteja: