tiistai 7. kesäkuuta 2011

Pizzan päälle herkkuja:)

Tänään oli koulutuspäivä vantaalla, ja sehän tarkoittaa vain yhtä asiaa! Nimittäin pizzalounas, nam! Mutta valitettavasti siihen jäi nyt mun herkuttelut. Tästä illasta lähtien mä vahdin mitä syön ja yritän oikeasti syödä paljon terveellisemmin. Kaupassa himoitsin vaikka mitä hamppareita ja ranskalaisia, mutta olin tiukka ja mun iltasapuskaksi valmistui grillattuja omenoita, ananasta ja kesäkurpitsaa. Mutta tiiättekö mitä? Oli muuten todella hyvää! Kaiken tämän hälinän keskellä tekee ihan hyvää edes syödä hyvin ja kevyesti.

Nam, nam!

Nyt mä lähen tekemään uudet verhot valmiiksi, että ehkä mahdollisesti saisin paremmin  nukuttua ensi yönä. On meinaan niin kätevät ja hienot verhot ettei mitään rajaa! Huomenna voinkin sitten niitä vähän esitellä, kunhan ne ikkunaan saan. Nauttikaa kaikki muut auringosta mä hoidan asioita ja teen duunia koko viikon!

Kiitti ja moi!
Ps. Mua väsyttää!
Tanja

Ei kommentteja: