keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Uudet verhot!

Muutaman yön kärvisteltyä valossa ja kuumuudessa, mä totesin eilen haluavani tehdä asialle jotain! Kävelin Hemtexille ja ostin pimentävät verhot. Ai että on muuten hyvät! Ne on hyvän näköset ja oikeasti toimii!! Värivaihtoehdoista mä valitsin mustat. Olen nyt jotenkin tykästynyt mustiin verhoihin joten valinta oli helppo. Aluksi kyllä mietin että tuliko nyt liian synkkä valinta, mutta mun mielestä ne on täydelliset ja kaiken lisäksi käytännölliset. Tätä samaa verhoa löytyy myös ruskeana, luumuna, luonnonvalkoisena, tummana pinkkinä ja limen värisenä. ;) Verhoille jää hintaa alta 90€ ja on kyllä täysin hintansa väärti!!! Aika pieni summa siitä, että saa nukkua paljon paremmin joka yö ja koko kesän! Mä taidan olla rakastunut noihin verhoihin!:D

 Tuo kangas on vähän tuollainen meleerattu musta.

 Täydelliset mulle!

Tänään on ollut mielettömän lämmin ilma, mutta meillä kun on ollut verhot kiinni koko päivän niin makuuhuoneessa on ihan viileä! YES! Tänään on ollut hurjan pitkä ja kiireinen päivä, joten mä heitän sapuskat naamariin ja katoan pehkuihin. Kivoja aurinkoilmoja kaikille huomenna, mä olen töissä:)

Tanja

Ei kommentteja: