sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Tosi menevä city!

Mistähän nyt aloittaisi avautumisen. Päätettiin siskosten A.S:ien kanssa tehdä pieni roadtrip Kouvolaan ja meinattiin että samallahan siinä voi tuhlata viimeisetkin rahat! Mielelläni olisin tuhlannutkin jos parhaat putiikit olisi ollut auki! Siis mitä ihmettä ? Jopa Arnold`S oli kiinni! Juuri kun menomatkalla haaveilin kinuski donarista! En mä tiedä mikä tuon kaupungin ongelma on kun eihän siellä ollut ketään missään! Kaksi terassia oli täynnä, joo toinen terassi oli täytttynyt jostain paikallisesta pappaclubista ja toisessa taisi olla ne runsaat viisi istumapaikkaa! Voisikohan joku hieman valaista missä yleensä ihmiset viettää sunnuntaita Kouvolassa? Me ei nähty ketään edes puistossa kävelemässä tai muuten nauttimasta kaupungilla auringosta. Todettiin että kaikki on sunnuntai kirkossa tai siellä norsumuseossa! Korjatkaa jos mä olen väärässä!  Koko reissu oli ihan flobbi ja me en saanu kun pienen subin ja pepsin matkalle takaisin kotiin!
Ai mitä mä vielä kuulin myöhemmin....Kouvolan yöelämä on kuulemma jotain niin ei mua! Olin ihan et mitä toi tarkottaa(?) Kuulemma tanssilattiat ammottaa tyhjyyttään ja kaikki on ihan et siis miksi toi puhuu mulle en edes tunne sitä, jos nyt satut jollein tuntemattomalle avaamaan sun sanasen arkkus. Öö tota päätin että tämä täytyy oikeasti itse käydä kurkkaamassa. Ja tietenkin sellaisella meiningillä ettei kellään jää epäselväksi että nyt juhlitaan! Kotkan tytöt ottaa kenties joku viikonloppu suunnan kohti Kouvolaa ja käy vähän kouluttamassa paikallisia yöeläjiä!

Tämän kuvan googletin netistä, mutta samanlainen massa ihmisiä siellä kaduilla tänään pyöri!

Mitä tähän nyt muuta voisi sanoa? Järkytyin! Montaa hyvää asia koko kaupungista en ole löytänyt, mutta mielenkiinnolla odotan löytyykö niitä kenties lisää? Ja rohkeasti saa korjata jos mä olen jossain asiassa ihan hakoteillä! Nyt lähen nauttimaan vähän ulkoilmasta Kiran kanssa:) 

Kivaa ensi viikkoa kaikille!
Tanja


Ei kommentteja: