tiistai 14. kesäkuuta 2011

Kulissipiknik:)

Mun perjantainen vapaa päivä ei vielä loppunut noihin kahteen edelliseen postaukseen, vaan lisää tulossa. Ihan huippu vapari oli ja ihan koska tahansa uusiks! Illalla me lähettiin vielä S:n kanssa piknikille. Meillä oli loisto eväät ja aurinkokin kivasti lämmitti ainakin puolituntia!

 Yrtti bonis ja tuc keksei, nam!

 Mansikkalahti<3

 Ens kerralla grillisapuskat mukaa!


 Jälkkäriherkut:)

 Katoin aluksi että krokotiili, ei ollu!


 Merten vartijat!

Piknikin jälkeen kruisailtiin vielä kaupungilla, vähän liian kauan... Pystyttii kuvittelee et terassil puhuttii; taas toi sama auto, mitä järkee tos on! Ihan vaan tiedoksi että sattu oleen uusi auto!! Pakkohan sillä on ajella että tulee polkimet tutuksi ja kaikki ketkä oli mun kyydis perjantai tietää et mä todella tarvin harjotteluu noiden polkimien kanssa;) Kahvit, kahvit, kahvit...jatkuuu.....Joo laskin et 11 kertaa perjantaina sammutin auton...! Nice! Sitten oli pakko mennä kuvailemaan Vellamolle. Kaikkihan siellä kuvailee ni siks mekin!

 :)

 Ihana ilta aurinko.


 Minä!

:)

Nyt oon tänään käyny koluamassa Helsingin putiikkeja, joten ehkäpä jonkunmoinen shoppailukooste tulossa:) Tämä nyt sitten oli viimeinen perjantaipäivän postaus, huomenna sitten siirrytään lauantaihin. 
Jos jaksan niin kuvailen vielä tämän päivän ostokset ja laitan ne tänne, mutta nyt huilaan hetken:)

Tanja

Ei kommentteja: