sunnuntai 16. tammikuuta 2011

B-day!

Tänään mulla virallisesti on rupsahtamispäivä, mutta eilen jo käytiin Sippuran kanssa vähän juhlistamassa. Täytyy kyllä sanoa että vaikka koko viikko on ollut ihan kaaottinen niin eilinen oli kokonaisuudessaan aika loistava!! Aamun duunien ja pienen shoppailukierroksen jälkeen valmistauduin kotona vähän laittautumalla ja sapuskoimalla. Sippuralla meillä oli hyvät tarjoilut sekä ruoan ja juoman suhteen.
 Maisteltiin juustojen kanssa vähän skumppaa:)


 Näillä mä etenin;D

 Sippura oli niin vauhdikas et en saanu kuvaa otettua.

 Kun ei naamasta saa kuvaa otettua niin otetaan sitten takapuolesta. Tai siis hiuksista.

 Jälleen kerran mä eksyin salmarin maailmaan. S ei muuten omista snapsilasei;)

 Mun juominkia himoittiin!

 Kuoharipullosta on lentänyt osia sinne tänne.

 
Olin mäkin vähän vauhdikas;) Paita vai mekko, siitä vielä keskustellaan. Miusta se on mekko!


Kuulin eilen, että kolmekymppinenkin on vielä nuori! Siispä mä olen tosi nuori. Täytinhän vasta 22!!!;D Joten mun täytyy käyttäytyä nuoren tavoin. Siispä edettiin Sippuralta eilen vielä baareilemaan asti (aina ei olla kyetty). Heti ovella oli hauska vastaanotto;D. Baarissa tehtiin heti toiminta suunnitelma; juodaan vaan shotteja ja tasasin väliajoin, ettei tarvi jonotella koko ajan vessassa ja pysyy sopiva hipu päällä aamuun asti. Ja kyllä aamun astihan se meni:) Mut meillä oli ihan loistavaa miehistä seuraa ja naurettiin ja pidettiin ihan kunnolla hauskaa.  Aamuntunneilla kun saavuin kotiin oli Vilhelm mun juhlimisten aikana remontoinut meidän keittiötä eteenpäin. Aina kun mä oon juhlimassa niin remontti etenee, eli siis täytynee käydä useammin;D 
Ennen eilisen illan aloitusta mä sain muutaman hyvän vinkin;) Ja tällä kertaa mä noudatin niitä! Yksi ihana laitto et "Älä juo ittees ihan kuutamolle". Tästä kun mä mainitsin muruselle(ei oo Vilhelm;)) niin se sano; "harvinaisen hyvä neuvo N:ltä. Voitko tällä kertaa noudattaa sitä?" Mähän noudatin! Ja vielä kun V laitto mulle promillerajan niin nätistihän se oli oltava:):)
Tänään mä oon vaan käytännössä ollut koko päivän sohvalla. Murunen toi mulle ruokaa ja viihdytti mua hetken. Ja ihana Vilhelm teki kivasti remonttia. Tänään on ollut huippupäivä myöskin ja vielä on iltaa jäljellä!!!
Nyt vielä lataillaan akkuja hetki ennen kun huomenna taas työrumba käynnistyy!!
Adios bebet!

Ei kommentteja: