sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Ei viikkoa ilman viikonloppua.

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Friday! Paljon on tapahtumaa ennen ensi viikonloppua. Joo tiedän että nyt on vasta lauantai, mutta mä niiin odotan jo ensi viikonloppua. Perjantaina kun pääsen töistä niin alkaa aikamoinen huba-aika! Siitä toki lisää sitten vasta viikonlopun jälkeen ;D Ennen ensi viikonloppua on kuitenkin vielä aika paljon hommaa tehtävänä.
Heti huomenna oleva vapaa on hyödynnettävä mun maalaus operaatioiden kanssa. Mun makuuhuone maalausoperaatiossa on vielä aika paljon hommaa ja maalaus tulee kyllä luultavasti olemaan mahdottoman hidasta. Työhuone projekti edistyy nopeammin, mutta miksi ihmeessä maalin pitää antaa kuivua? Ja miksi ihmeessä maalia pitää olla kolme kerrosta? Näistä projekteista kirjoittelen sitten myöhemmin lisää kunhan vaan saan homman etenemään.
Maanantain mä meinasin viettää koko päivän töissä ja illalla kahvitella S:n kanssa ja opettelen taas remontoimaan. Maanantai ilta on kaiketi pyhitetty mun ja Kiran rentoilulle. Eli tehdään kaikkea mitä silloin ei voi tehdä kun ukko on himassa.
Tiistai menee suureksi yllätykseksi duunissa. Mitään muuta suunnitelmaa ei vielä olekaan tiistaille, mutta eiköhän se loppuilta menekin sitten vaikka remontoidessa.
Keskiviikkonakin meinasin  ahertaa ensin päivän töissä, sitten illalla remonttia(ylläri) ja  ihan tuhannen varmasti menen saunaan!!
Koko torstai päivä menee kouluhommia tehdessä. Ainakin kovasti näin olisi suunnitelmissa. Ja perjantaina töiden jälkeen räjähtää!!
Nyt on taudit selätetty ja väsymyskin alkaa pikkuhiljaa helpottamaan joten ihan heti huomenissa alkaa mun kesäkunto prokkis! Nyt mä OIKEESTI(!!)yritän vetää mun kuntoilut kesään asti. N oli sitä mieltä et mulla on realistiset tavotteet mun kesäkunnon suhteen, mutta toki itse en mitään lommoposkia halua. Saa nähdä miten mun käy;) Ensi viikonloppu ei ainakaan hirveesti auta mun kesäkunto prokkista:):)  Nyt ei muuta kuin peukut pystyyn ja kovasti reeniä reeniä!!!
Tänään mä oon ahertanut ihan huisin paljon töissä ja piirto/maalaus operaatioiden kanssa että oon ihan kuitti eli sehän tietää yhtä vaatteet kaaressa lattialle ja oman sängyn syövereihin.

Kiitos tästä päivästä! 
Joskus olen kuullut sanottavan: Kauniita unia, oman kullan kuvia ja pikkujunia!
Love Tanja

Ei kommentteja: