torstai 6. tammikuuta 2011

Ensimmäinen vapaa!

Halleluja mikä tehomimmi!! Okei heräsin melko myöhään mut silti oon ehtinyt tehä vaikka mitä! Pestä pyykkiä, silitellä, viritin verhotangon työhuoneeseen ja tein sinne verhot. Kävin hirmusen suuret kasat papereita läpi ja tutkiskellut sisustus lehtiä. Ja kyllä mä siivosin makuuhuoneen ja vierashuoneen. Kuulostaa vähältä, mutta oikeesti hommaa oli! Totesin eilen kun menin nukkumaan et ei näin hienolla leidillä (hihi) voi mitenkään olla niin sotkuista sängyn vierusta. En tiiä miten niin oli päässyt käymään, mut nyt alkaa tuleen muutos asiaan! Elikkäs kun eilen kömysin sänkyyn mä löysin lattialta; hobby hallin, avotakan, plazan, koti ja keittiön -lehdet, puol lasillista maitoa (tai jotain mössöä se jo oli), laturin, puhelimen, pampuloita ja pinnejä (siis aivan tolkuttomasti), omat sukat, nuken sukat, nuken (?), kahet kollarit, pari neuletta, alusvaatteet, aamutakin ja mitä vielä en edes muista! Oon siis totaalisen järkyttynyt. Toki toisaalta musta tuntuu et oon ollu niin väsynyt monena iltana et oon vaan kömpin sänkyyn ja sit yöllä heitelly vaatteita ja ponnareita yms. lattialle. Millään en kyllä keksi syytä miksi nukke siinä rotkotti? Tai vahvasti kyllä epäilen rakkaita kummilapsiani:D Ainakin toivon niin:)
Ehdin myös kahvitella ja juoruilla Sippuran kanssa kun hän kävi testaamassa mun latet. Ja samalla suunniteltiin tai ainakin mä hetken pohdin meidän keittiötä. Ruoan jälkeen mä vielä kävin selailemaan papereita ja katsomaan mitä lehtiä voisi jo pois heitellä. Ja siis uskomatonta, marraskuun Plazan välistä löytyi mun pankkitunnukset!!! En edes muista koska oon viimeks sitä lukenut:) Jotta en kerkeisi huilaamaan mä aloin vielä tekemään kaavoja mun mekkoon nro1. Sain jopa osan kappaleista leikattua, mut nyt multa puuttuu kangasta, koska päätinkin tehdä kahdesta eri kankaasta koko mekon. Olisin vähän kaavoista ja kankaasta napannut kuvia, mutta meidän kamerasta on akku loppu ja arvatkaa missä laturi on? No en mäkään tiedä!! Se on sitten seuraava etsinnän kohde:) Odotan jo sitä aikaa kun saan kaikki tavarat oikeille paikoilleen ja mun ei tarvi mitään etsiä kun tiedän mistä mitäkin löytyy.




Vähän tämän mallinen mekko, mutta melko lailla erilaisilla kankailla.  


Hopea satiini tulee toimimaan tehosteena mun mekossa. 

Musta satiini jossa on pieniä strasseja tasaisin välimatkoin.
Hurjan vaikea selittää, kuvaa myöhemmin:)

Toivon että saan huomenna yhtä paljon tai vielä enemmän tehtyä kaikkia hommia. On niin paljon koko ajan tekemistä, että tuntuu aika lentävän. Nyt hetkeksi vielä huilaamaan ja sitten unille:) 
Kauniita unia, ihania mekko kuvia!

Ei kommentteja: