maanantai 10. tammikuuta 2011

Vuoden 2011 lupaukset!

Tammikuu on jo hyvässä vauhdissa, kun minä pähkäilen vielä uudenvuodenlupauksiani. Ensimmäistä kertaa minusta tuntuu että nyt täytyy tehdä lupaukset jotka oikeasti pystyy pitämään. Päätin että viisi realistista lupausta on paljon parempi kuin yksi utopistinen. Se että olen jo lupautunut olemaan ostamatta kenkiä 6kuukauteen on niin suuri uhrautuminen minunlaiselleni kenkäfriikille, että muita yhtä suuria lupauksia on aivan turha tehdä tai saan oman pääni vielä täysin hajalle. Jäljellä tätä puolenvuoden kenkälakkoa on tosin enää alle 5kuukautta!
Elikkäs vuonna 2011 minä lupaan:
1. järjestää yläasteen luokkakavereille luokkakemut! Ei mitään tylsää luokkakokous-nimikettä. Vaan kunnon kemut!! Tämä homma kyllä lähti vireille jo viime vuonna!


2. pitää parempaa huolta ystävistäni. Kaikista niistä jotka ansaitsevat huolenpitoani:)


3. pitää parempaa huolta itsestäni. Yritän ajatella myös itseäni, aiheuttamatta ihan hirveästi katastrofeja.


4. yritää pitää parempaa huolta myös kropastani! Kesään mennessä mä toivottavasti olen terve ja hyväkuntoinen, ei niin nuori!


5.matkustella ja tehdä kaikkea extemporea mahdollisuuksien mukaan!


ja kerta kiellon päälle 5+ mä lupaan lukea mahdollisimman monta kirjaa. Harmittavan vähälle on jäänyt lukeminen, joten nyt siihen suuri muutos!:)
Muutamia lupauksia, joista kyllä haastetta löytyy, mutta tuntuisi ainakin näin äkkiseltään realistisilta:)
Senhän sitten näkee vajaan vuoden kuluttua olenko saanut lupaukset pidettyä!
Maanantai illan jatkoja, keskiviikko iltaa odotellessa;)

Ei kommentteja: