torstai 13. tammikuuta 2011

Saletti!

Jos joku on varmaa niin se, että mä en enää ikinä järjestä minkäänlaisia syntymäpäiviä kenellekään! En edes itselleni. Taidan ensi vuodesta lähtien viettää mun syntymäpäiviä kotona takkatulen ääressä syöden Estrellan sileitä sipsejä ja juoden aitoa colaa:) Tänä vuonna on meinaan aivan sama kirous kun aina ennenkin. Mun synttäreitä edeltävä viikko on AINA yhtä kaaottinen! Muuta ei voi tästäkään viikosta sanoa kuin että onneksi viikkoon kuuluu vain seitsemän päivää!! Kyllähän tuo mieskin jo vähän ihmettelee, että mikä on noin hauskaa kun istun sohvalla ja nauran kippurassa. "No tietysti se kun on niin kauhee alkuviikko, et enää ei yksinkertasesti pysty kun nauramaan." Jos jotain positiivista tästä viikosta haetaan, niin ainakin töissä myymälä alkaa saamaan ihanaa keväistä ilmettä. Mä tykkään! Ja kun aamutuimaan vetää 3 tunnin lenkin, josta 1,5h umpihangessa, voi todeta että on muuten aika tehokasta. Ja kun hauvakin on juossut sen 3 tuntii ulkona niin ei muuten sekään jaksanut illalla enää  pitkälle lenkille lähteä! Ja mä sain illalla enemmän aikaa lukea mun keskeneräistä kirjaa:) Hirveesti muuta positiivista tässä viikossa ei sitten ole ollutkaan:( Viikonloppua odotellessa, saa nähdä kumpaan suuntaan lähtee menemään. Joko viikonlopusta tulee ihan loistava tai  maailman kauhein. Let`s see:)
Vaikka mun ihanuus hauva onkin välillä aika riiviö ja todellinen kiusankappale. On se silti kaikkein parasta maailmassa!
 Hei, en mä oo mitään tehnyt!

 My love<3

 Joku kehtas häiritä Kiran päiväunia:)

 Vink;)

Hulvattoman hauskaa viikonlopun odotusta!!

Ei kommentteja: