tiistai 11. tammikuuta 2011

I want everything!

Kaikilla on aina niin selkeää minkälaisissa vaatteissa haluaa katukuvassa kulkea. Mua ei niinkään kiinnosta mikä on milloinkin muodissa. Tykkään pukeutua mihin huvittaa ja menee täysin mielialan mukaan mitä milloinkin päälleni pistän. Saatan jaksaa aamulla laittaa hiukset, kokeilla jotain uutta meikkiä ja miettiä jotain ihanaa asukokonaisuutta. Heti seuraavana päivänä saatan kävellä ulos naama rutussu, hiukset sotkussa ja nappiverskat(en kyl enää omista :D) jalassa. Mut nyt mä tiedän mun tyylini! SITÄ EI OLE! Mä ostan vaatteita miettimättä sen kummemmin onko ne nyt muotia. Mä teen ite sellaisia vaatteita joita huvittaa. Luen tosi paljon muotilehtiä, mutta mua ahistaa kun mä tiedän kuinka moni lukee sitä samaa lehteä. Mä haen niistä vaan jotain vinkkejä, mun omiin aikaansaannoksiin. Tähän olen nyt koonnut muutamia kuvia, jotka kuvaa mun "mulla ei oo tyyliä"- tyyliä. Tai mahdollisesti tän tyyppisiin mä haluaisin pukeutua. :D

 
Mustaa ja valkoista! Pettämätön yhdistelmä.

Nykyään mä ostan melko paljon tylsän värisiä vaatteita, mutta tykkään tehostaa kokonaisuutta esim. Värikkäillä kenkillä.

Tuommoinen sport-look toimii mulla aina. Se on ajaton, rento, mut voi olla myös todella tyylikäs.

Ooh, tämän täytyy olla mun uusi summerstyle!

Tämä saattaa olla pikkaisen massaa, mutta who cares! Beige, nude, pastellit yhdistettynä mun rock ja sport-lookkiin tuntuu mielenkiintoiselta yhdistelmältä. Saa nähdä minkälaisia kokonaisuuksia siitä syntyy.

Nyt kun tässä haaveilen ihan omasta "tyylistä", alkaa tuntumaan, että loppuvuosi(jep nyt vasta tammikuu) Kuljetaan verkkareis ja kumppareis! Mä en vaan yksinkertaisesti raaski ostaa nykyään vaatteita samalla tavalla kuin ennen. Nyt koti imee mun rahat!:)
Tämä päänsärkyinen likka lähtee nyt lukemaan kirjaa, ja toivottavasti on piakkoin sikeässä unessa:)

Ei kommentteja: