perjantai 28. tammikuuta 2011

Mua ällöttää...

Kovasti olen yrittänyt syödä mahdollisimman terveellisesti. Ei oikein ole onnistunut. Yleensä kun on paljon energiaa jaksaa panostaa tuohon ruoankin tekemiseen, mutta mulla ei oo energiaa. Mun patterit on ihan tyhjät ja ja en oo jaksanut tehdä oikein minkäänlaisia ruokia. Pelkkää roskaa olen syönyt ja sen näkee mm. mun poskista!  Tänään se ruokamasisällötys iski kun Vilhelm kysy et mitä oon syönyt tänään. Siis  yök!
Aamupalaks perinteisesti monta kupposta kahvia(tästä en kyllä luovu) ja sipsiä. Tosi ravitseva aamupala.
Lounaaksi vetäsin yhden pitaleivän kun ajattelin et sen verran terveelliset eväät töihin et voin retkahtaa lounaalla.
Päiväruoaksi sitten töissä söin makkarakorin, eli ranskalaisia ja makkaraa. Unohtu ne eväät sitten kotia! Jälkkäriksi pätkistä(melkee koko pussillinen) ja kolaa. Illalla vielä kun saavuin kotiin vetäsin vähän sipsiä.
Ai miksi mä oon väsynyt? Miksi mulla ei oo energiaa? Miksi mä olen tänäänkin voinut vähän huonosti? Ja miksi mua nyt oksettaa? Oiskohan huomenna vähän parempi päivä noiden syömisien kanssa? Paljon ei ainakaan vaadita, että tästä päivästä saisi parannettua.

Väsynyt pullaposki!

Ja nyt äkkiä nukkumaan tämä ällötys olo pois. Öitä!

Ei kommentteja: