keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Maybe?

Hellou you!
Mun loppuviikon tavoitteet ovatkin melko hurjat. Näin väsyneellä mielellä mun tämän viikon tavoitteet tuntuvat olevan käsittämättömän kaukana todellisuudesta. Välillä mietityttää, että pitäisikö vaan käyttää löhöilyyn kaikki vapaa-aika? Toisaalta eihän sitä mitään saa aikaiseksi jollei asiolle jotain tee. Siispä, torstain suunnitelmiin kuuluneekin sitten kolmen vesselin kanssa touhuilua, Seniilin kanssa kahvittelua ja toivottavasti todella paljon kotihommia. Ja illalla olisi loistoa jos ehtisi vähän keskittymään kaavoihin/ompelemiseen! Koko päivähän on aikaa touhuta, mutta toisaalta tarkoitus ei suinkaan ole herätä ennen puoltapäivää. Nähtäväksi sitten jääkin kuinka minun käy;)
Perjantai luultavasti koittaa nopeammin kuin olen ajatellutkaan. Silloin tarkoitus olisi herätä mahdollisimman aikaiseen jotta saan auton käyttöön ja pääsen pankkiin hoitamaan erästä keskeneräistä asiaa. Toivottavasti saan sen hoidettua ja pääsen nopeasti kouluhommien pariin. Todella tyytyväinen olisin jos jaksaisin koko perjantai päivän käyttää kouluhommien parissa. Illaksi vielä kaikkia remppahommia, niin että viimeistään ysiltä mä istun sohvalla ja tuijotan täydessä koomassa jotain mieltä ylistävää tv-sarjaa:D
Lauantain ja sunnuntain aikataulut jätän vielä auki, ettei vaan stressi iske siinä tapauksessa, että mun torstain ja perjantain suunnitelmat kosahtaa laiskuuteen ja väsymykseen. Jokaisena viikon viimeisinä päivinä mä aion kuitenkin tänne kirjoittaa joitain älyttömän mielenkiintoisia asioita mun elämästä:) just keep reading, my dear, you may be surprised!!!!:D Or not:)

Best regards Tanja 

Ei kommentteja: